Filtrer vos résultats
- 116
- 22
- 3
- 87
- 27
- 10
- 5
- 4
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 133
- 7
- 6
- 6
- 2
- 1
- 2
- 2
- 2
- 5
- 10
- 14
- 17
- 7
- 6
- 15
- 18
- 17
- 11
- 2
- 2
- 1
- 1
- 2
- 2
- 1
- 2
- 1
- 1
- 100
- 41
- 141
- 10
- 9
- 5
- 5
- 5
- 4
- 3
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 87
- 36
- 32
- 15
- 13
- 13
- 10
- 9
- 8
- 7
- 7
- 7
- 7
- 6
- 6
- 5
- 5
- 5
- 5
- 5
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 4
- 3
- 3
- 3
- 3
- 3
- 3
- 3
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
141 résultats
|
IntuiGeo: Interactive tutor for online geometry problems resolution on pen-based tabletsEuropean Conference on Artificial Intelligence (ECAI) 2020, Aug 2020, Santiago de compostela, Spain. pp.1842 - 1849
Communication dans un congrès
hal-02544384v1
|
||
|
Application of the Resources Model to the Supervision of an Automated ProcessACM Transactions on Computer-Human Interaction, 2015, 30, pp.103 - 121. ⟨10.1080/07370024.2014.893831⟩
Article dans une revue
hal-01089413v1
|
||
|
Can tablet apps support the learning of handwriting? An investigation of learning outcomes in kindergarten classroomComputers and Education, 2020, pp.38. ⟨10.1016/j.compedu.2020.103831⟩
Article dans une revue
hal-02480182v1
|
||
|
Online flowchart understanding by combining max-margin Markov random field with grammatical analysisInternational Journal on Document Analysis and Recognition, 2017, 20 (2), pp.123-136. ⟨10.1007/s10032-017-0284-8⟩
Article dans une revue
hal-01503366v1
|
||
|
IntuiGéo" : Éditeur de figures géométriques à main levée pour l’apprentissage de la géométrie sur tablette30eme conférence francophone sur l'interaction homme-machine, Oct 2018, Brest, France. 2p
Communication dans un congrès
hal-01900050v1
|
||
|
Competitive hybrid exploration for off-line sketches structure recognitionInternational Conference on Frontiers in Handwriting Recognition (ICFHR-2012), Sep 2012, Bari, Italy. pp.569-574
Communication dans un congrès
hal-00738470v1
|
||
|
Using Confusion Reject to Improve (User and) System (Cross-)Learning of Gesture CommandsTwelfth International Conference on Document Analysis and Recognition (ICDAR), Aug 2013, Washington DC, United States. pp.1017-1021, ⟨10.1109/ICDAR.2013.204⟩
Communication dans un congrès
hal-00879702v1
|
||
|
Incremental learning for interactive sketch recognitionNinth IAPR International Workshop on Graphics RECognition, Sep 2011, Séoul, South Korea
Communication dans un congrès
hal-00646137v1
|
||
Interprétation à la volée de schémas manuscrits en-ligneRevue I3 - Information Interaction Intelligence, 2009, 8 (1), pp.25
Article dans une revue
hal-01347187v1
|
|||
|
DMOS, It's your turn !1st International Workshop on Open Services and Tools for Document Analysis (ICDAR-OST), Nov 2017, Kyoto, Japan
Communication dans un congrès
hal-01659131v1
|
||
|
Music Symbol Detection with Faster R-CNN Using Synthetic Annotations1st International Workshop on Reading Music Systems, Sep 2018, Paris, France
Communication dans un congrès
hal-01972434v1
|
||
|
User-centred design of an interactive off-line handwritten architectural floor plan recognition12th International Conference on Document Analysis and Recognition, Aug 2013, United States. pp.1073-1077
Communication dans un congrès
hal-00959722v1
|
||
Apprendre à écrire des lettres cursives sur tablette numérique: rôle du feedback.Symposium International sur la Littéracie à l’Ecole, Université Paris-Est Créteil, Jun 2017, Ajjacio, France
Communication dans un congrès
hal-01763977v1
|
|||
|
Bootstrapping Samples of Accidentals in Dense Piano Scores for CNN-Based Detection2017 14th IAPR International Conference on Document Analysis and Recognition (ICDAR), Nov 2017, Kyoto, Japan. ⟨10.1109/ICDAR.2017.257⟩
Communication dans un congrès
hal-01712213v1
|
||
Réduire l’effet de conformité au groupe pour améliorer l’apprentissage dans l’enseignement par les pairsJournées thématiques de l'ADRIPS : éducation et psychologie sociale, Sep 2019, Grenoble, France
Poster de conférence
halshs-02293720v1
|
|||
|
Interest of syntactic knowledge for on-line flowchart recognitionYoung-Bin Kwon and Jean-Marc Ogier. Graphics Recognition New Trends and Challenges, 7423, Springer, pp.89-98, 2013, LNCS, 978-3-642-36823-3. ⟨10.1007/978-3-642-36824-0_9⟩
Chapitre d'ouvrage
hal-00854450v1
|
||
|
Interprétation temps-réel de la production de schémas géométriques pour le Digital Learningpremier colloque scientifique e-FRAN, Jan 2018, Paris, France
Poster de conférence
hal-01819549v1
|
||
Eager interpretation of on-line hand-drawn structured documents: The DALI methodologyPattern Recognition, 2009, New Frontiers in Handwriting Recognition, 42 (12), pp.13. ⟨10.1016/j.patcog.2008.10.018⟩
Article dans une revue
istex
hal-01347173v1
|
|||
|
User and System Cross-Learning of Gesture Commands on Pen-Based Devices14th International Conference on Human-Computer Interaction (INTERACT), Sep 2013, Cape Town, South Africa. pp.337-355, ⟨10.1007/978-3-642-40480-1_21⟩
Communication dans un congrès
hal-00881020v2
|
||
|
Graphical Gesture Commands' learning with the help of Customizable Gesture Menus2013
Pré-publication, Document de travail
hal-00809575v1
|
||
|
Utilisation des points d'intérêt pour rechercher des mots imprimés ou manuscrits dans des documents anciensCIFED 2012 - colloque international sur l'écrit et le document, Mar 2012, Bordeaux, France
Communication dans un congrès
hal-00750386v1
|
||
|
A robust learning algorithm for evolving first-order Takagi-Sugeno fuzzy classifiersConférence Francophone sur l'Apprentissage Automatique, 2010, Clermont-Ferrand, France
Communication dans un congrès
hal-00763299v1
|
||
|
Comment introduire simplement et uniformément deux modes d'interaction asynchrones complémentaires dans un système d'analyse de documents existantCIFED - Conférence Internationale sur l'Ecrit et le Document, Mar 2012, Bordeaux, France. pp.285-299
Communication dans un congrès
hal-00686847v1
|
||
IntuiScript : suivi et aide à l'apprentissage de l'écritureSymposium International sur la Littératie à l’Ecole / International Symposium for Educational Literacy (SILE/ISEL), Jun 2017, Ajaccio, Corse, France
Communication dans un congrès
hal-01551684v1
|
|||
|
Extension of a bi-dimensional grammar for online interpretation of structured documents: application on architecture plans and geometry domainsThe 17th International Conference on Frontiers in Handwriting Recognition (ICFHR), Sep 2020, Dortmund, Germany. pp.325 - 330
Communication dans un congrès
hal-02929753v1
|
||
|
Fusion of statistical and structural information for flowchart recognitionICDAR - International Conference on Document Analysis and Recognition, 2013, Washington, United States. pp.1242-1246
Communication dans un congrès
hal-00921640v1
|
||
|
Interactive competitive breadth-first exploration for sketch interpretationInternational Conference on Document Analysis and Recognition, Sep 2011, Beijing, China. ⟨10.1109/ICDAR.2011.241⟩
Communication dans un congrès
hal-00646120v1
|
||
|
Incremental Learning Of Evolving Fuzzy Inference Systems : Application To Handwritten Gesture RecognitionMachine Learning [cs.LG]. INSA de Rennes, 2011. English. ⟨NNT : ⟩
Thèse
tel-00741574v1
|
||
|
Incremental learning for interactive sketch recognitionYoung-Bin Kwon and Jean-Marc Ogier. Graphics Recognition New Trends and Challenges, 7423, Springer, pp.108-118, 2013, LNCS, 978-3-642-36823-3. ⟨10.1007/978-3-642-36824-0_11⟩
Chapitre d'ouvrage
hal-00959853v1
|
||
|
A Simple and Uniform Way to Introduce Complimentary Asynchronous Interaction Models in an Existing Document Analysis SystemDAS - 10th IAPR International Workshop on Document Analysis Systems, Mar 2012, Gold Coast, Australia. pp.399-403, ⟨10.1109/DAS.2012.11⟩
Communication dans un congrès
hal-00686853v1
|