History in French secondary school : a tale of progress and universalism or a narrative of present society ?

Nicole Tutiaux Guillon 1
1 Théodile-CIREL
CIREL - Centre Interuniversitaire de Recherche en Education de Lille (CIREL) - EA 4354 : EA1764
Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Palgrave Handbook of Historical Culture and Education. (p. 275-290), 2017
Liste complète des métadonnées

http://hal.univ-lille3.fr/hal-01666654
Contributeur : Nicole Tutiaux Guillon <>
Soumis le : lundi 18 décembre 2017 - 15:56:20
Dernière modification le : vendredi 13 avril 2018 - 01:39:59

Identifiants

  • HAL Id : hal-01666654, version 1

Collections

Citation

Nicole Tutiaux Guillon. History in French secondary school : a tale of progress and universalism or a narrative of present society ?. Palgrave Handbook of Historical Culture and Education. (p. 275-290), 2017. 〈hal-01666654〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

13