Engineering Identities, Epistemologies and Values. Engineering Education and Practice in Context. Volume II. - Université de Lille Accéder directement au contenu
Ouvrages Année : 2015

Engineering Identities, Epistemologies and Values. Engineering Education and Practice in Context. Volume II.

Steen Hyldgaard Christensen
  • Fonction : Auteur
Andrew Jamison
  • Fonction : Auteur
Martin Meganck
  • Fonction : Auteur
Carl Mitcham
  • Fonction : Auteur
Byron Newberry
  • Fonction : Auteur
Fichier non déposé

Dates et versions

hal-01667575 , version 1 (19-12-2017)

Identifiants

Citer

Steen Hyldgaard Christensen, Christelle Didier, Andrew Jamison, Martin Meganck, Carl Mitcham, et al.. Engineering Identities, Epistemologies and Values. Engineering Education and Practice in Context. Volume II.. Springer, 2015, Pieter Vermaas, 978-3-319-16171-6. ⟨10.1007/978-3-319-16172-3⟩. ⟨hal-01667575⟩
48 Consultations
0 Téléchargements

Altmetric

Partager

Gmail Facebook X LinkedIn More