Computational complexity effects in the acquisition of wh-questions in child L2 French

Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Gijarro Fuentes, P.; Dominguez, L. New directions in language acquisition: Romance languages in the generative perspective, Cambridge Scholars Publishing, pp.251-280, 2010
Liste complète des métadonnées

https://hal.univ-lille3.fr/hal-01280997
Contributeur : Martin Haiden <>
Soumis le : mardi 1 mars 2016 - 14:52:35
Dernière modification le : mardi 3 juillet 2018 - 11:25:06

Identifiants

  • HAL Id : hal-01280997, version 1

Collections

Citation

Prévost Philippe, Laurie Tuller, Maureen Scheidnes,, Sandrine Ferré, Martin Haiden. Computational complexity effects in the acquisition of wh-questions in child L2 French. Gijarro Fuentes, P.; Dominguez, L. New directions in language acquisition: Romance languages in the generative perspective, Cambridge Scholars Publishing, pp.251-280, 2010. 〈hal-01280997〉

Partager

Métriques

Consultations de la notice

125